poniedziałek, 28 kwietnia 2008

Bądź Światłoczuły.

W związku z nadchodzącym Dniem Ziemi, którego obchody przypadają 30 kwietnia, zachęcamy wszystkich użytkowników biblioteki do włączenia się do akcji "Bądź Światłoczuły – wyłączaj, zakręcaj, segreguj!".
Firma Bayer wystąpiła z ze skierowanym do wszystkich z apelem "Bądź Światłoczuły". Aby ocalić Ziemię musimy podjąć zdecydowane działania. Idea apelu jest bardzo prosta:
1. Bądź światłoczuły. Wyłączaj.
2. Bądź wodoszczelny. Zakręcaj.
3. Nie bądź śmieciem. Segreguj.
Więcej informacji znajdziecie na stronie http://swiatoczuli.pl/index.php/page/start

33 komentarze:

  1. segregójmy bótelki... ja zbieram śmieci

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. co sądzisz o zakręcaniu wody?

    OdpowiedzUsuń
  4. doskonal pomysl ale przyzwyczajenie bierze gore a czy wyciagasz wtyczke od ladowarki po kączeniu ładowania ?

    OdpowiedzUsuń
  5. zazwyczaj nie... nie chce mi sie.. a pozniej mniej roboty z podlaczaniem.. a ty?

    OdpowiedzUsuń
  6. no oczywiscie ze nie :P
    a gasisz swiato jak wychodzis z kochni ?

    OdpowiedzUsuń
  7. ja jestem przyzwyczajony do gaszenia.. juz tak mam ale wiekszosc rodziny nie

    OdpowiedzUsuń
  8. ja gasze prawie zawsze no chyba ze zaraz wracam do tego pokoju to mi sie nie chce

    OdpowiedzUsuń
  9. za prawdę prawdę Ci powiedział

    OdpowiedzUsuń
  10. jezu ta sie w cina do rozmowy

    OdpowiedzUsuń
  11. to się nazywa autorytet z zzewnątrz...

    OdpowiedzUsuń
  12. nie nie slucham cie aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    OdpowiedzUsuń
  13. nie czytalas regulaminu nie mozna obrazac innych użytkownikow DZOWNIE NA POLICJE

    OdpowiedzUsuń
  14. kaleczniak Cie obraziło
    to przepraszam Twoja osobę
    prawie mi przykro...

    OdpowiedzUsuń
  15. o jezu a ty jestes t..... wes zmien sobie strone czy cos mnie denerwujesz

    OdpowiedzUsuń
  16. no to zmieńmy temat...
    co myślisz o fokach

    OdpowiedzUsuń
  17. fajne mają skóry takie ciepłę i delikatne

    OdpowiedzUsuń
  18. ale wiesz nieuku ze to jest temat o ekolgi

    OdpowiedzUsuń
  19. no to co myślisz o naszej bibiliotece??

    OdpowiedzUsuń
  20. O MAJ GUDNES ekologia a nie BIBLIOTEkA jezu zaraz nie wytrzymam

    OdpowiedzUsuń
  21. to jak wrazenia po paradzie ekologicznej...

    OdpowiedzUsuń
  22. WOLNOŚĆ RÓWNOŚĆ TOLERANCJA
    tekst ekologicznej piosenki ktora towarzyszyła nam przez cały raid

    OdpowiedzUsuń
  23. i widać skutki
    a jak obierasz całokształt imprezy na stadionie było very funny...

    OdpowiedzUsuń
  24. no ta pewnie wszystko moja wina
    wery good ale nudno bylo na stadionie

    OdpowiedzUsuń
  25. jak uważasz
    mi sie najbardzije odobały przebrania

    OdpowiedzUsuń
  26. gimnazjum sie nie popisalo ale podstawówka byla fajoska

    OdpowiedzUsuń
  27. nasz bumboks byl najlepszy (lol) :D

    OdpowiedzUsuń
  28. OSZCZĘDZAJ ŚWIATŁO, WODE I GAZ

    OdpowiedzUsuń